Opinie klientów o szkole The Palms rozgrzały serca lektorów i właścicieli szkoły. Szkoła osiągnęła doskonały wynik w badaniu Net Promotor Score w wyniku badania przeprowadzonego w lutym 2019 r. Od początku istnienia placówki szkoła stawia wysoką poprzeczkę jakości nauczania i obsługi klientów na lokalnym rynku szkół językowych. Potwierdzone wyniki z ankiety w badaniu wewnętrznym wśród klientów szkoły wskazują na wysoki poziom satysfakcji.

Liczna grupa Klientów przekazała opinie

Badanie wewnętrzne opinii klientów o szkole The Palms zostało przeprowadzone w lutym 2019 r. w nowej formule. Klienci otrzymali link do ankiety on-line, której głównym celem było określenie wartości wskaźnika NPS – Net Promoter Score. To uznany standard mierzenia lojalności klientów, najnowszy “krzyk mody” w temacie badań satysfakcji. Klienci odpowiedzieli na pytanie „Jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz szkołę językową The Palms znajomym?” oznaczając wynik w skali 1-10. Ponad 15% Klientów szkoły wzięło udział w badaniu, co jest wysokim odsetkiem stopnia realizacji próby tzw. response rate. Uznaje się, że ankiety są mało angażujące, nielubiane i większość klientów unika udziału w tego typu badaniach. Duża liczba osób, które wzięły udział w badaniu, naszym zdaniem świadczy o wysokim poziomie zaangażowania klientów The Palms, jak się później okazało – również wysokim poziomie satysfakcji. Dziękujemy wszystkim klientom, którzy poświęcili swój czas i wzięli udział w ankiecie!

Wysoki poziom satysfakcji klientów The Palms

Klienci The Palms ocenili szkołę bardzo wysoko. Średnia ocena wśród ankietowanych to 8,65 (w skali od 1 do 10) natomiast wskaźnik NSP wynosi dokładnie 53, co według klasyfikacji jest wynikiem doskonałym! Jesteśmy z tego bardzo dumni i dziękujemy wszystkim naszym ambasadorom!

Za wynik dobry uznaje się Net Promotor Score w przedziale 0-50, za wynik doskonały – przedział 50-70 i światową klasę uzyskują marki ze wskaźnikiem powyżej 70. Szkoła The Palms osiągnęła wynik doskonały!

Równie wysoko zostali ocenieni lektorzy szkoły The Palms. Ich przygotowanie do zajęć, jakość materiałów oraz entuzjazm do prowadzenia lekcji osiągnął wysoki wynik zbliżony do ogólnego wskaźnika. Bardzo często klienci wymieniali profesjonalizm i doskonałych lektorów jako ważne powody polecania szkoły. Klienci The Palms również docenili skuteczność i innowacyjność nauczania, kameralne grupy oraz elastyczność związaną z planowaniem zajęć indywidualnych. Koniecznie trzeba dodać, że wysokim uznaniem została obdarzona także obsługa klienta w sekretariacie. Poniżej kilka cytatów z ankiety.

Opinie klientów o szkole The Palms – przykłady

Poniżej zamieszczamy kilka opinii, które pochodzą z ankiety w badanie NPS. Inne opinie o szkole The Palms można przeczytać również tutaj.

Opinie na temat szkoły znajdują się również w wizytówkach na mapach Google:

Szkoła The Palms Ursynów

Szkoła The Palms Wilanów

Wśród masy szkół j. angielskiego The Palms wyróżnia się bardzo: pomysłowością, wizją i umiejętnością realizacji tej wizji. Od kiedy moja córka chodzi do The Palms, zupełnie zmieniła podejście do nauki języka. Po prostu wzrusza mnie jak kompetentnie i kreatywnie to robicie :) Dziękuję i trzymam za Was kciuki.

L. SzwejkowskaBadanie NPS, luty 2019

Mój syn chodzi do The Palms już 7 rok, sama nie mogę w to uwierzyć! Na początku był to francuski potem francuski i angielski. Co roku pytam go czy nie ma dosyć? A on nie!!!  Oczywiście mnie to cieszy, jest to zasługa wspaniałych lektorów do których ma zaufanie i nie zamieniłby tej szkoły na żadną inną.

Opinia AnonimowaBadanie NPS, luty 2019

Bardzo dobra szkoła, indywidualne podejście zarówno do dziecka jak i do rodzica, pełna elastyczność i zrozumienie. Ciekawy program merytoryczny prowadzony przez entuzjastycznego lektora. Serdecznie polecam!

Opinia anonimowaBadanie NPS, luty 2019

Drugi rok nauki w szkole The Palms. Postępy w nauce widoczne, syn chętnie uczęszcza na zajęcia. Metody nauczania nowoczesne i skuteczne. Bardzo miła obsługa. Polecamy Wszystkim szkołę The Palms.

Opinia anonimowaBadanie NPS, luty 2019

Opinie klientów o szkole The Palms implikują zmiany

Bardzo się cieszymy, że nasze starania o jakość nauczania i obsługi w The Palms są doceniane. Również sugestie Klientów, nie tylko pochwały, wzięliśmy sobie do serca i postanowiliśmy wdrożyć następujące nowości:

odwoływanie zajęć indywidualnych SMSem – uruchomiliśmy dodatkowy nowy numer telefonu komórkowego do biura The Palms, więc można wysyłać do szkoły wiadomości SMS np. w kwestii odwołania zajęć indywidualnych czy prośby o kontakt. Prosimy jednak pamiętać, że w biurze pracuje jedna osoba i jeśli nie odbieramy telefonu komórkowego w godzinach pracy sekretariatu, to najprawdopodobniej prowadzimy rozmowę z drugiego aparatu lub przy ladzie. Jeśli Państwa numer się wyświetli, to z pewnością oddzwonimy.

Biuro Ursynów kom. 661 88 38 15
Biuro Wilanów kom. 661 88 38 10

podpisywanie umowy na kontynuację nauki w formie on-line – przy podpisywaniu umów związanych ze zmianą formy zajęć z grupowych na indywidualne czy odwrotnie, a także przy nowych umowach na kontynuację nauki w nowym roku szkolnym, nie będzie potrzeby odwiedzania szkoły i stania w kolejce. Wystarczy wiadomość email do biura, a resztę instrukcji oraz umowę prześlemy drogą mailową.

płatności kartą kredytową – już od kilku tygodni jest dostępny termin do płatności kartą oraz BLIK. Nowa forma płatności daje więcej możliwości do wyboru dla Państwa.

Mamy nadzieję, że podobają się Państwu nasze nowości. Jesteśmy bardzo otwarci na sugestie. Zapraszamy do kontaktu.

Podziel się z nami swoją opinią